Serene Berivan62 Ateş 38.5 olmadan ateş düşürücü vermeniz doğru olmaz. vücudun mikroplarla savaşması için ateşle mücadele etmesi gerekir.Eğer aşıdan sonra ateş sorunu yaşarsanız verin.Önceden vermeyin.
Salihakoca Berivan62 ben öncesinde vermedim heekesin bünyesi farklı iyiki de vermemisim bebeğimin ateşi çıkmadı çünkü