balbebekannesi913_ en iyi market şartı bim de vardı. A 101 de mesai saatleri diğerlerine göre daha fazla ve asla çalıştığın fazla saatleri ne maaş ne de erken çıkış geç giriş tarzında vermiyorlar. 1 sene çalıştım (borç ödediğim için çıkamadım) aklına gelebilecek her türlü pisliği gördüm maalesef. Yoldan geçen herkesi de alan bir market olduğu için çalışan kaliteside ne yazık ki kötü ( sapık müdürüm vardı başka mağazada arkadaşıma mobing uygulayan müdür vardı ) Allah daha düşürmesin. Birde sayımları her ay gece 11-12ye kadar sürüyordu. Dolap, abur cubur vs diye kategorilere ayırmışlardı her ay birini sayıyorduk. Eskiden 3 ayda bir tüm mağaza sayım olurdu. Şok da fena değil. Maaş olarak dersen en yüksek bim-şok-101 derim