lazkizii Kızlar kızım 28 gunluk çişini yapana kadar mosmor oluyo bazen tutuyo canı çok acidigi için. İdrar tahlili yaptık bugün enfeksiyon yokmuş. Sonuçları doktor yarin görecek. Acaba neden olabilir daha önce böyle bı durum yaşayan var mı
nisanmom lazkizii 28 günşük bebeğe su vermemenizi tavsiye ederim. Böbrekleri suyu sindiremez su zehirlenmesi yaşayabilir Allah korusun. Bebekler yeterli sıvı alamıyorsa ürat kristalleri görülebiliyor. Bu kristaller idrar yaparken kum döküyormuş gibi bir acı hissetmesine Neden oluyor. Bir de doğuştan idrar çıkış deliği dar olabilir. Pişik vs var mı acaba o sa yapabilir
lazkizii boncuk_29 ay daha küçücük vermek doğru olur mu ki bu gece hiç çiş yapmamış cisi kupkuru delircem
boncuk_29 nisanmom antibiyotiği de böbreklere ağır gelir antibiyotik böbrekleri mahveden bir ilaç türüdür annemde antibiyotik sebebiyle oluşan böbrek kisti mevcut bunu risk etmektense 1 2 cay kaşığı su ile destekleyebilir
nisanmom boncuk_29 ben riskleri olduğu için doktor olayı olmadan bebeklere su verilmesinin doğru bulmuyorum bu benim kendi düşüncem tabii ki
boncuk_29 lazkizii vücudunda sıvı yetersiz işte sıvı alımı olmadığı İçin böyle kupkuru vermelisin canım günde 3 4 çay kaşığı inan faydası olacaktır
gurbetkus lazkizii merhaba aynısını Şuan ben yaşıyorum 50 günlük. Bizde böbrek genişlemesi var tabi siz ne yaptınız doktora gittiniz mi hiç
lazkizii koalaaa şu vermedim zaten doğru değil su ihtiyacını sütyen alır zaten bebek hem organlar henüz hazır değil ama neden idrar çıkışı yok aklım almio bu gece hiç yapmamış bezi kupkuru:(
nisanmom lazkizii bence hemen bir doktora gidin. Gece boyu hiç idrar çıkışı yoksa vücut yeterli sıvıyı almıyor olabilir ya sa idrar yolu tıkanmış olabilir. Doktora gidin içiniz rahatlasın
koalaaa lazkizii beslenmesi varsa bu durum gerçekten tehlikeli bence. Hemen iyi bi dr böbreklere vs makata vajinaya baksın derim ben
lazkizii nisanmom doktorlar o kadar acımasız ki çocuk doktoru idrarina baktı temiz dedi nokta… Ben kalakldim ihtimallerden söz ettim. E o zaman çocuk üroloji ve nefrolojiye yeşil alan açalım ama randevu bulmanız imkansjz dedi yolladı. Ben o günden beri randevu arıyorum Haziran ortasina kadar yok. Ptesi özele goturecem kızımı :(
lazkizii koalaaa doktorlar o kadar acımasız ki çocuk doktoru idrarina baktı temiz dedi nokta… Ben kalakldim ihtimallerden söz ettim. E o zaman çocuk üroloji ve nefrolojiye yeşil alan açalım ama randevu bulmanız imkansjz dedi yolladı. Ben o günden beri randevu arıyorum Haziran ortasina kadar yok. Ptesi özele goturecem kızımı :(
lazkizii boncuk_29 teşekkür ederim gaz sancısı da bunu tetikliyor olabilir mi acaba ya aşırı gazlı karnı.davul gibi hiç dokunmama müsaade etmio