rabis3444 Kızım 26 aylık çok hareketli hiperaktif diyebilirim çocuklarla oyun oynamak istemiyo yani oyunlarına katılmıyo daha çok hopluyo zıplıyo sizinde böyle durumda olan var mı ?
maybeybi rabis3444 ay sonu 2 yaş olacak oğlum o da aynı. Parka gidiyoruz sadece uzaktan bağırıyor çocuklara yanına gelince tekrar uzaklaşıyor koşuyor ordan oraya gidiyor. Normal herhalde 🤷🏽♀️
rabis3444 blgkzk olsun her çocuğun gelişimi farklı sakın başkalarıyla karşılaştırmayın konu çocuklarımız olunca daha hassas oluyoruz tabi ama o yüzdendir belki