clkkklc kendine çok yüklenme. Herşey zamanla oturuyor. Hormonlar evet çok zor çok ağır. Bir anda şak diye gidiyor doğumla. Bebişin henüz çok küçük. Ne babasını ne akrabalarını ne dünyayı hiçbirini bilmiyor. Tek bildiği senin kalp ritmin kokun.. onu sakinleştiren güvenli limanı. Merak etme zamanla o da senin limanın oluyor. Kaç gün diye sormuşsun hep gün saymak için olsa gerek. 🥲 kiminin 15 kiminin 40 kiminin 5tir. Bu herkese göre değişir. Ama genel olarak 20sine geldiğinde rahatlama hissedebilirsin. Henüz ameliyatın yorgunluğu vücudundan gitmiş değil. Üstelik tam zamanlı bir makine gibi vücudun çalışıyor. Yaşadıkların yaşanılan hiç birşey kolay değil. Sonuçta hergin doğurmuyoruz. Kendine yüklenme. Üstünü başını giy bebeni emzir yada süt sap nasıl besliyorsan, eşinle beraber birlikte bi çay tatlı yemeye yakın sevdiğiniz bir yere gidin. Bebeğin acıkacana kadar vaktin olacaktır. Sonra geldiğinde yeniden emzirirsin. Birde suan akşam hazır elinden rica et bebeğe baksın güzel sıcacık bi duş al vücuduna iyi gelir 💗🌸 unutma herşey gerçekten geçiyor sadece kendini üzmeden zamanı geleceğini düşün 😇
Hiç kimse Bebiş kalmıyor Yenidoğan döneminde ikinizde yeni doğansınız 💕