Başina gelen var mi kızlar ? Sürekli geniz akıntı diyip okul dönemi hep böyleler diyip geri yolladılar şimdi zatürre başlangıcı denilmisti ikili tedavi gördü antibiyotik yiye yiye mahvoldu cocuğum ya .zatürre iyileşmez mi gecmeź mi sürekli tekrarliyor mu ?başına gelen var mı 🥹🥹😔