Kızlar beynim akmak üzere sank. Biri balyozla vuruyor. 4-5 gündür sabah uykular bölük, şiddetli sebepsiz ağlamalar, uykuya deli gibi direnç gözle burun kırmızı ama inatla uyumama… gece uykuya geçerken ilk saater gündüz gibi yapmaya çalışıyor. Zorla uyutmaya çalışıyorum… kollarım galiba kopacak 🥹 3,5 ayı geçmek üzereyiz. 13-22 hafta arası 4.ay atağı diyorlar ama… bu o atak mı?
Öyleysede ağlatacağım ama öyle değilse ne bu daha çok ağlayacağım birde üstüne 4.ay gelecek diye 😂