hepbahar123 Ben de sezeryan sonrası takmadım.İlk bir ay doktorum önermedi iç dikişlerde yapışıklık yapabiliyormuş.Sonrasında da hava çok sıcaktı ateş basıyordu takmadım.Yağ oranı düştükçe göbek gidiyor zayıfladıkça çok az bir göbeğim kaldı.Zamanla zayıfladıkça gidecektir endişelenmeyin.