hikmethanim_07 İyi akşamlar hanımlar 6.5 ay oldu doğum yapali sezeryan oldum ama böyle dikiş yerlerime sancı giriyor bıçak saplaniyor gibi doktora gitmeyi düşündüm bebeğim küçük ve virüs yüzünden çıkamam normal mi bu durum acaba?
Babybeste hikmethanim_07 görünürde iltihap şişlik yoksa eğer normal ara sıra oluyorsa. Eğer Sürekliyse bi görünmekte fayda var ama.
Ozgesekererol hikmethanim_07 iyi akşamlar üşütüyorsanız dikiş yerleriniz acıyor olabilir .Bende 5 ay oldu ara sıra hafif şiddetli oluyor ve hissizlik var dr zamanla düzelir dedi .