minnakanneyim Aminn cnm bunu bi atlatayım da gerisini düşüneceğim çok şey var zaten çok inişli çıkışlı bir evliliğim var bu durumda bile eşim biseyin yok ,çocuk gibisin ağlıyorsun, gibi gibi şeyler söyledi dün çok sinirlerimiz bozuldu. Bir kızım var çok şükür varlığına canımdanote ama bir daha yapmam eşimden o kadar soğudum ki duygusuz,içinde yasiyoemus falan filan az önce dedim ki dünden beri uzuyor başka doktora da gidelim mi dedim 2 tane dokto4 baktı zTen olsaydı görürlerdi normal bisey bile sormaya çekinir oldum hep tersleyeceginj bildigim halde