Kızlar bebeğim 16 aylık ve yarım saate bir yere uzanırdı bu günlerde daha sık iki üç adım atar biraz oynar gene yere uzanır 2 dakka durar ve kalkar normalde yoktu bu 1 buçuk ay falan önce başladı neden doktora götürmem gerkmi yoksa alışkanlık mı oldu