Bir gunde huysuzlanmaya basladi. Daha dune kadar yere yatirirdim oyun halisina, kendi vakit gecirirdi. Ben de ya mutfakta islerimi hallederdim ya koltukta onu izlerdim. Simdi yere koyar koymaz mizirdanmaya basliyo. Almazsam aglamaya basliyo. Kucagimda durmak istiyo ama ayakta olcam gezcez. Oturursam onu da kabul etmiyo. Atesi falan yok. Yemegini yedirirken agzini aciyo ama yemek agzindayken bi anda mizirdanmaya basliyo. Acaba dis mi diyorum, henuz disimiz yok ama sislik de yok. Dis agrilari boyle bi gunde direkt basliyo mu? Salyasi da artti iki gundur. Tecrubeli anneler yardimm lutfen