Kızlar 1 aylık bebeğim var . İlk çocuğumdada aynı şekildeydi sağdan emzirdim hep . Sol un ucu yok ve süt var ama az . Sağda normal bir şekilde var çalışıyor meme yani 😀 ama sağdan emdiği zaman bazen doyuyor bazen doymuyor gibi hissedip mama takviye ediyorum . Emzirme mama şeklinde . Emzirdiğim vakitlerde ağlamıyorsa soyuyordur dimi bazen de bi güzel uyuyor çözemedim bu işi