Arkadaşlar merhabalar, kızım iki buçuk yaşında çişini söylüyo yaptıktan sonra ya da mesela kaka yapacak saklanıyor sessizleşiyor ben ipek diye seslensem de saklanıp öyle yapıyo sizce tuvalet eğitimine ne zaman başlamalıyım kızımın konuşması biraz geriden geliyo ama yine de çok şükür hemen hemen herşeyi söylemeye gayret ediyor sizlerde durum nasıl deneyimlerinizi ve fikirlerinizi merak ediyorum 🥰😘