kızlar selam geçen ay 15 nisanda nexaplanon implant taktırdım. bu ay 3 mayısta regl oldum, bugün 13 mayıs hala reglim bitmedi 11 gündür 😱 çok merak ediyorum implanttan sonra böyle bir şey yaşayan var mı? bitecek gibi de durmuyor. öyle çok az da değil baya kanama oluyor.