fyzbrk Kızlar selam, bugün tam 40 günlük oldu bebeğim, kucağımda sadece uyuyor, bıraktıktan kısa süre sonra uyanıyorum, gün içerisinde çok nadir uzun uyuyor. Sizde yaşadınız mı? Çözümü neler?
2025mucizem fyzbrk bir kaç ay byle sürecek maalesef 4 aylık olunca uyku konusunda rahatldik 4 ay zombi gibi gezdim uyku kalitesi 0 di ne kendisi uyuyord ne bizi uyutydo
bsl_canan fyzbrk malasef 3-4 aylık olana kadarnı süreç devam edecek: benimde hep kucağımda uyudu uyanmasın diye hareket bile etmiyordum
2025mucizem fyzbrk maalesf ilk zmanlar çok kötüydü aşırı gazliydi sürekli kusardi uzatmaya korkardım bir gün boğulacak diye 😑
acemianne3 acemianne3 ben dördüncü ayda rahatladım çok gazlıydı bebeğim. Ne gündüz ne gece uyumazdik. Dördüncü ayda gaz sorunumuz düzeldi uyumaya başladı tabi bir süre yine uyku istemedi ama bucuklarda halloldu. Ona yapacak pek birşey yok maalesef tavsiye olarak şunu diyebilirim kucağınızda gezdirmeyi uyku zamanında beşiğinde alıştırın. Çok çok ağlarsa kucağınıza alıp sakinlestirin beşiğine koyun. Yine aynısı olursa yine yapın. Sabır işi ama inanın ilerisi için daha iyi. Beşiğine alışsın.