duyguerl Kızlar adetim 5 gün gecikti, geçen ay da 2 gün gecikmişti normalde her ayın 5’inde olurdum iyice strese girdim ya. Spiral olup da bu şekilde olan var mı? 14 aylık oğlum var şuan 2.’yi istemiyorum.😒
Niyesordunbucevabi duyguerl evet benim spral varken bi hafta gecikme olmuştu test yaptım korka korka negatif çıkmıştı o an ki korku hiçbişey de yok 😁 ertesi gün regl oldum
cakebabe duyguerl spiral yok ama geçen ay 9 gün bu ay da 4 gün gecikti bugün oldum bu ay bir de ertesi gün hapı kullanmıştım bence şu bi kaç aydır hava değişiminden oluyor geçen ay çok post vardı gecikmeyle alakalı bende istemiyorum 2.yi kızım 21 aylık şüphen varsa test yap bekledikçe stres yapıp daha geciktiriyoruz
ikiprenses_annesii duyguerl Bende yaklaşık 10 aydır spiralle korunuyorum toplasanız bu süreçte 2 sefer olmuşumdur. Sizin yine 3-5 gün gecikiyor ben aylarca olmuyorum😑doktora görünüyorum herşey yolunda görünüyor diyor ama sebebini bilmiyorum
ikiprenses_annesii duyguerl Gerçekten öyle ya. Yarın bunun için kadın doğuma gidicem ben bakalım neler söyleyecek