Kızlar merhaba 2 aylık bebegım var dogdugundan beri meme+mama ilerliyoruz mamayı çok vermıyordum bu aralar hiç içmek istemıyor mamayı diliyle itiyor yada kusuyor. Emdikten sonra da kusuyor doktora gpturdum reflu olabılır az besle dedı ama zaten sütüm az gelıyor benım . Ne yapmam lazım şaşırdım bu sekılde hep kusan bebegı var mı aranızda ? İlk kızım hıc kusmazda bunda kıyafet dayanmıyor 😃