muhammedenes27 benim kızımda aynıydı canım şu an 13 aylık. O dönemde destekli oturuyordu. Doktora götürdüm doktor oturmak zorunda değil emeklemek zorunda da değil kendi akışına bırak dedi. Bir de kilosu fazla benim kızımın o yüzden geç oturdu tartamıyor kendini çünkü halen daha yürürken yoruluyor oturuyor. Ben yürüteç aldım bir iki ay kullandım faydası oldu bizde. Kafana takma otururda yürürde. Sonra diyorsun ki az otursa da dinlensem 😀😀