Dün kızımı rutin kontrole götürdüm doğum lekesi vardı soyuluyordu. Raporlara baktı geçmişe dönük bir buçuk aylıkken biz kalça usg yaptırdık. Doktor olmadığı için raporu gosteremedim sonrasında da kış kıyamet gidemedim kimse de yoktu goturucek. Usg yapan doktora sordum birşey varmı diye herşeyi normal dedi. Dün tesadüfen kızımın kalçasının çıkık olduğunu öğrenince neye uğradığımı şaşırdım. Oysa normal demişti. Bende sağlıklı çok şükür diyerek açıkçası üstüne düşmedim. Şimdi ultrason raporuna baktım e nabizdan sol alfa 60 sağ alfa 59 sizce düzelmişmidir? Ne gibi tedavi uygulanır?
(Muhtemelen düzelmiştir yine de ortopediye yonlendiriyorum kontrole etsinler dedi doktor. Randevu bulamadım içim içimi yiyor)