Merhaba anneler taa bekarken hayalimdi 2 çocuklu bir aile olmak. Şuan kızım neredeyse 25 aylık 2024 nisan doğumlu. Eşimle eylül ekim arası rabbimde izin verirse 2. Çocuk düşünüyoruz kızımda eğer ki rabbim nasip ederse bebek doğduğunda 3 yaşı geçmiş olacak. Çocuklarının Aralarında 3 yaş olan annelerim fikir alışverişi yapabilir miyiz? Bu arada ilk kızımı sezaryen olmuştum bu sefer ssvd destekleyen bir doktorla yol izlemek istiyorum tabiki nasipte ne varsa o sezaryenimde rahat geçmişti ama. Kızım kolikti çok çektirdi bize 5.5 ay ama aralarında 5-6 yaş olduğu zaman ben çok zorlanacağımı düşünüyorum en baştan başlamaya. Güzel yorumlarınızı bekliyorum