Arkadaşlar merhaba bebeğim 2 günlüklen sarılık geçirdi fototerapi aldı şu an düştü 2 saate bir emzirmem gerekiyor sütüm var ama emmesi 10 15 dakika falan sürüyo ardından mama veriyırum 30 mlden 20 ml anca zorlayarak içiyor gazıydı alt değiştirmeydi 1,5 saat uğraştırıyo tekrar emzirme süresi mama bitimi itibariyle mi emzirdiğim saat itibariyle mi hesaplamam gerekiyor acil yardım lazım psikolojim bitik durumda