nisnurdmr Evimiz 24 derece 1.6 tog uyku tulumu fazla geliyor 1 tog uyku tulumu yok nasıl giydirmeliyim?
nisnurdmr beybitolat uzun kollu bir pijama olur dimi bir yandan da acaba üşür mü diyorum uyuyan insanjn üstüne kâr yağarmış
beybitolat nisnurdmr uzun pijama evet. Merak etmeyin bebekler bizin gibi değil. Bizimde evimiz 24 derece gece. Gece kalkıp kontrol ettiğimde üşümemiş oluyor. Ara ara kalkıp kontrol edersiniz