Hanımlar yaklaşık 1 hafta önce 2. Ay aşılarımızı olduk ve haliyle ateşimiz oldu. Bayağı 5 gün sürdüğünü zannettim çünkü ateş ölçerim çocuğun alnından 37.8 38 ölçerdi, şakaklardan 36.8 ölçerdi Markası Acura Temassız Ateş Ölçer. Wee nin klasik koltuk altı ölçeri ise 36 seyirlerinde ölçerdi. Ben de haliyle tedirgin oldum günlerdir ateşi sürüyor çocuğun enfeksiyon mu var vücudunda diye korkuyordum. Yakınlarım ise temassız olanın doğru ölçmediğini koltuk altı klasik dijital olanın doğru ölçtüğünü söylediler bende haliyle tereddütte kaldım. Sizin bu konuda deneyimleriniz nelerdir ve en iyi doğruluk payı yüksek ateş ölçer önerileriniz nelerdir?