Kızlar 28 nisanda ameliyat oldum burda paylaşmıştım bugün 15 gün oldu pazartesi alçılarım çıkacaktı ama geceden alçım yerinden oynamış bantlarım ıpıslak sapsarı iltihap olmuştu cildim de çok hassas zaten burnumun üstü bantların geldiği yerler hep tahriş olmuştu şimdi doktor bantlama yapmamız gerekiyor dedi ama yaralardan dolayı yapmadı yaralar geçince yapmalımıyım bir de burnumun üst tarafında görseldeki gibi bi iz oyuk tarzı bişe var bu geçer mi ,burnumun içi şişiyor sanki elimi değdiremiyorum hissizlik mi desem ne bilim değişik bi his dıştan dokununca acıyor normal hayatımıza dönmek ne kadar sürer mesela ne zaman abdest alıp namaz kılabileceğim yani merak ediyorum benim gibi olanlar varsa beni bi aydınlatır mısınız