Makatta çatlağı vardı azıcık kakasını tutuyor kabız oluyor. Şuan 3. Gün kakası var yapmıyor kasıyor kendini gazını çıkarırken azıcık kakası geldiğinse fark ettim henüz yumuşak. Çatlak 2 olmuş. Madecassol-anestol- teramycin- kantaron yağı ve zeytinyağını dönüşümlü sürüyorum. Bugün sıcak su kovası da yaptırdım ama kakasını yapmıyor tutuyor. Yapmazsa yine kabızlık olacak 8. Günde lavman+fitille anca yaptı acile gitmiştik. Bu çatlak nasıl geçecek memeyi de istemiyor huzursuz olunca ağrısı var ağlıyor kakası ya da gazı gelince masaj yapmak istiyorum bisiklet sürer gibi izin vermiyor kasıyor bacaklarını 3 ay 9 günlük bebeğim 😔