belcatanaltan ben izledim o arkasi donukken. Tvye ocu muamelesi hic yapmadim. Acip karsisina oturtmadim, ilgisini çektiğinde baska yone cektim, reklamlarda (ilgi cekecegi icin) sesini kapattim vs. Acik da olsa dönüp bakamazdı genel olarak. 2 yasindan sonra biraz biraz trt cocuk acmaya basladik bazen cok sıkışırsam tlfdan sevimli dostlar aciyorum ve benim gozlemlerime gore izledigi seylerden birseyler ogreniyor yani fazla sureli olmadigi surece zararli oldugunu dusunmuyorum. Bebekken de bir donem sevimli dostlarla yedirebiliyordum sadece, sonra onu aştık.