eres26 daha geçen hafta gittik bebeğim 8 aylık benimde kavanoz mama oluyor bazı otellerde ama bu sefer gittiğimiz otelde yoktu çocuk büfesinde de hep makarna patates kızartması vs vardı bir de diyet büfesi vardı oraya haşlanmış sebzeler koymuşlardı havuç, kabak, bezelye, brokoli vs her öğünde bir de haşlama et ya da tavuk vardı sabah kahvaltısı hariç onları hazırlayıp şefe veriyordum blender da çekip getiriyordu aynı şekilde meyveleri de öyle güneş kremi şapka çok lazım oluyor havuza hamama sokarsanız mayo bez unutmayın onun dışında havuz başında oyuncakla falan oyalandık biz bu şekilde geçti güzeldi keyifliydi sormak istediğiniz bir şey olursa sorabilirsiniz :)