yagizsmom Kızlar 1 yaşında oğlum var boşanmada çocuğu anneye mi babaya mı veriyorlar ben çok büyük sorun yoksa annete veriyorlar diye biliyorum ortak velayet varmış hir de o ne
miniminisevgilimm yagizsmom annede kalır.. ortak velayeti tavsiye etmem sürekli eşinizde söz sahibi olucak diyebiliyorum
dorukdemir3 yagizsmom anneye verilir ortak velayet çocuk annede kalır ama Eğitim vs her konuda karar verilecek babaninda onayi yada imzası gerekir birlikte karar almak gerekiyor veya şehir dısına cikilacagi zaman
rachelgreen_ Anneye verilir annenin akıl sağlığı yerinde değilse veya madde kullanıyor gibi durumları olması dışında Ortak velayeti bilmiyorum hiç duymadım. Allah yardımcınız olsun 🌸
yagizsmom rachelgreen_ çok teşekkürler 🫶🏻 öyle durumlar çok şükür yok ama annemlere taşınırım Hüyük ihtimalle orada da abim var o biraz sorunlu ondan sebep alabilirler mi diye düşünüyorum. Ayrı eve çıkmak için maddi gücüm de var aslında evden çalışıyorum ama tek başıma evde çalışıp hem de çocuk bakamayabilirim
yagizsmom miniminisevgilimm evet öyleymiş aslında zaten iki tarafta kalma durumu da yokmuş yine sadece bir kişide kalıyormuş diye öğrendim
rachelgreen_ yagizsmom orada da abim var o biraz sorunlu ondan sebep alabilirler mi diye düşünüyorum Ne gibi sorunlar? Eşiniz velayet konusunda sıkıntı çıkarmıyorsa size verilir her türlü ama çekişmeliyse abinizi öne sürerse ne olur bilemiyorum..
yagizsmom rachelgreen_ velayet konusunda sıkıntı çıkarır abimin de psikolojik sorunları var aynı evde yaşamıyorlar ama altlı üstlüler en mantıklısı sanırım ayrı ev tutmam olacak
rachelgreen_ yagizsmom yani yine de sizlik bir şey yok gibi duruyor her türlü size verilir alırsınız diye düşünüyorum. Çok geçmiş olsun Rabbim kolaylıkla atlatmayı nasip etsin 🌸💗
miniminisevgilimm yagizsmom yok ikisinde kalma diye bir şey olmuyor ama her kararda babanın onayı gerekiyor anneye eziyet resmen