Sukrannnn Önceden sabah taktığım prizma geceye kadar dolu dolu tiş olurdu son 1 haftadır çok hafif ıslaklık var sadece neden böyle oldu normalmi?
Skn233 Sukrannnn benimki 3 aylık 1 haftadır boş bezler görüyorum hep . Kakssını da 2 günde falan yapıyor. Az emiyor benim ki . Zaten kilo kaybı da vardı . Doktor bana doyduğunu idrarındsn anlayacaksın günde 7 8 defe yapması lazım dedi . Ama nerdeee
Elif-ecre Çişin dolu dolu olması bebeğin doyuyor olduğunu gösterir diyor uzmanlar ama gece beslenmesi nasıl bebeğin?
Sukrannnn Skn233 çok iyi gidiyorduk kilosu fln baya iyi sadece bu hafta böyle geceleri genelde 2 kez uyanır