Kızlar bebeğim 56 günlük. Son 15 gündür gaz sancımız minimuma inmişti. Gece uzun, rahat ve ıkınma sesleri olmadan uyumalar başlamıştı çok sevinmiştim bebeğim artık huzurlu bi uyku çekiyor diye. Falat son 3 gündür tekrar gaz sancısı çektiğiz dönemlerdeki gibi ağlama krizleri başlamıştı. Biz de gaz damlasının artık işe yaramadığı gibi saçma olabilecek bir düşünceye kapıldık. Çevremizdeki arkadaşlarımız da sap simplexi çok kötüledi. Çocuğa bunu onun yaptığını söyledi. Probiyotik olarak da forbiome kullanıyorduk o bitince mirabalance aldım onu almışken de Vicol aldım. Bebeğime dün sabah 10dan itibaren vermeye başladım. Fakat çocuk en başlardaki ıkınmalarına geri döndü. Uykusu 40 dk 1 saati aşmamaya başladı. Ben tekrar Sap simplexe geri mi dönsem yoksa bu bi geçiş süreci mi 2-3 güne düzelir mi? Yaşayan tecrübe eden var mı aranızda? Vicol mu böyle yaptı değiştiğiö probiyotik mi anlamadım. Doktor forbiome ve mirabalance arasında fark olmadığını söylemişti daha önce. İçinde bakteri var başka bişey yok demişti.