yarenkm ben sünnet konusunda muallakta biriyim erken sünnetin de riskli olduğunu düşünüyordum yapışıklık oluyor tekrar operasyon gerekiyor vs diye ki hastanede olduğumuz gün s3. Düzeltme operasyonunu olan bir çocuk vardı. Bebeğim 3.5 aylıkken doktor tavsiye ediyorum deyince yaptırmış olduk, klipsli değil dikişli yapıldı. Üniversite hastanesi olduğu için ameliyathanede yapıldı almadılar beni ya da babasını çıktığında acıdan değil korktuğundan ağlıyordu bizi görünce sustu hemen. Eve geldiğimizde de ilk çişte çok ağladı doktor da öyle olur demişti. Birkaç gün Calpol verdik ağrı yapmasın diye. Ayrıca kilolu bir bebek olduğu için bandaj çıktıktan sonra gömülü pipi oldu ve dikişler erisin diye günde 3-4 kez suya sokup suda masaj yaptık, etrafına bastırarak pipiyi dışarı çıkarıyorsunuz, sudan çıkarınca ve her bezlemede aynı şeyi yaparak kremledik. Dikişler tamamen gittikten sonra sadece banyo yaptırırken bu bastırıp pipiyi dışarı çıkarma işini yapıyoruz. Evet çocuk dönmezken yapmak iyi acı da hissetmiyorlar hemen unutuyorlar vs iyi gibi ama ileride yapılsa da olurmuş bence