yarenkm Sünnet için uygun mu 3 ay sizce bir de sonrası nasıl geçiyor çokmu canı yanıpta ağlıyor ben hiç dayanamam böyle şeylere ki birde kendi bebeğim
barismom yarenkm ilk gün çok ağladı ağrıyı hissedince sonra anlamadı canım çokta iyi oldu erken yaptırmamız ben yaptır derim
Ozlemas2020 yarenkm 3.5 aylıkken yaptırdım bende 3-4 güne iyileşti 1 haftaya dikişleri düştü Sadece ilk gün zorladı biraz pansumanı Bir de. Sünetten sonra ilk yaptığı çişi o zaman çok ağlamıştı ama iyi ki erken yaptırmışım