esmaberil Arkadaşlar bebeğim 8 aylık kanında düşük enfeksiyon çıktı 3 gündür ateşi düşmüyor doktorlarda calpol verip yolluyor ne serum ne iğne yapmıyolar iyice hali kalmadı çocuğumun evde nasıl düşürebilirim ateşini yardımcı olun
seymanur00 esmaberil kaç şu an ateşi? Ve hiç dolven kullandınız mı? Ben de kızım ateşlendiğinde çok zor düşürüyordum dolven ve calpolü 4 saatte bir dönüşümlü kullanınca daha hızlı düşürebildim. Bir de öyle deneyin isterseniz. Ayrıca ateşi riskli bir yükseklikte değilse ılık duş da çok hızlandırıyor düşmeyi o nedenle sordum ateşini. Çok geçmiş olsun Rabbim şifa versin tez zamanda
heidigril esmaberil calpol o aylarda pek etki etmez ve kilosuna göre verin ilacı az veriyor olabilirsiniz. Ve diğer arkadaşın dediği gibi dönüşümlü verin
fistikannesii esmaberil 6. Hastalık olabilir mi bizde aynı sizin gibiydik 3. Günden sonra düştü calpol ve sık sık suya sokuyorduk bez koyuyorduk alnına koltuk altlarına hızlı etki ediyor
esmaberil seymanur00 calpol kullanıyorum 3 4 saatte bir ama kolay kolay etki etmedi ılık su ile uygulama yaptım fayda etmedi ateşi hızlıca geri 38 oluyor
zynpdgs esmaberil 38 öyle yüksek bir ateş değil üzerine çıkamadığı sürece Siz ılık suyla yıkayın kalın giydirmeyin ayağının altına limon sürün insalah düşer
fistikannesii bebemiz 4-6 saatte bir kilosunun yarısı kadar cc demişti bize acildeki doktor atıyorum 8 kg bebek için 4 cc calpol gibi Biz ortalama 5 saatte bir veriyorduk aralarda da küvetine su doldurup oynatıyorduk o şekilde oyalanırken ateşide düşüyordu