Merhabalar, doğum yaptığımda hastane tavsiyesi üzerine aptamil kullandık fakat kilo alımı çok yetersizdi. Daha sonra hipp marka mamayı denedik felaket şekilde kabız oluyordu gazı oluyordu. Morarana kadar ağlıyordu oğlum damla bile bazen fayda etmiyordu. İlk önce mamayı değiştirdik bebelac gold kullanıyorum çok memnun kaldım gaz sancısı felan asla olmadı . Size tavsiyem damla vermek yerine mamayı değiştirin. Bebelac golda bir şans verin.