busraosmanayaz Kızlar şarjlı hava makinesi kullanıp önerebileceğiniz marka var mı memnun olduğunuz acil lazım oğlum hasta da doktor hava kullanması gerektiğini söyledi taşınabilir olması lazım
mavipatikk busraosmanayaz oğlum 3 aylıkken hastalandığında aciliyetten e bebekten en ucuzunu almıştım Jazz marka. 1 yıl oldu alalı çokta sık kullandık horda kullandık ama hala ilk aldığımız gibi gayet memnun kaldım. Görümcemde nexus var kullandıkça gücü azaldı pek memnun kalmadı sonrasında
gmsek busraosmanayaz Mesh nebulizatör kullandım 2 aylıkken bebeğim hastalanmıştı çok memnun kaldım öneririm canım.
sancarmom busraosmanayaz Nexus kullanıyorum memnunum 0 ses . Bizde ilk hastalığında omron almıştık sesliydi bebeğimde travma belkide 🫠
busraosmanayaz berengunes kullandınız mı? Bir fenomende gördüm sonra yorumlarına bakınca çok çabuk bozulduğunu okudum da güvenemedim o yüzden en güzeli kullanan annelere sorayım dedim
busraosmanayaz denizalismom tamam bi arkadaşım da kullanıyormuş memnunum dedi ondan sipariş verdim çok teşekkür ediyorum
fatmakesenoglu1 busraosmanayaz nexus aldık bizde 2 ay önce hasta olmuştu kızım çok iyi geldi sessiz hemde taşınabilir şarjlı
sonnenblume busraosmanayaz Nexus kullanıyorum 1 senedir aktif olarak. Biz bile hastalanınca kullanıyoruz. Gayet memnunum
canonygz busraosmanayaz bende KANZ kullanıyorum şarjlı taşınabilir memnunum E bebekte almıştım. Hem minikler için hemde büyükler için başlık var