Arkadaşım ben çocuktan önce atandım ve şu an Doğum sonrası ücretsiz izindeyim sana şunu söyleyim eğer gerçekten istiyorsan şakın umudunu kaybetme şartların ne kadar zorsa o kadar yardım ediyor Allah emek verirsen İnan bana,,ben bu sınava kurtuluş savaşım demiştim sınav anına kadar çalıştım afedersin misafirliğe gitsem bi 5 dk WC’ye gidip telefondan test çözerdim sınav günü merdivenden çıkarken not kağıtlarımı eşim elimden almıştı yeter artık diye çalışmadığım bi gün bile olmadı üstelik 2 aylık evliydim yemek yaparken yer silerken taktım kulaklığı çalıştım şimdi de elhamdülillah sefasını sürüyorum sakın umutsuz olma deveni sıkıca bağla sonra Allah’a tevekkül et..