Oğlum 4 yaşına girecek 2,5 yaşında tuvalet eğitimine başladım 1 haftada çözdük rahatladım gece hiç yapmazdı çişi geldi mi uyanır söylerdi sonra hastalandı 3,5 yaşında ufak bi soğuk algınlığı sonra çiş kaçırmaya başladı gece boyu çiş yapıyor şimdi çok uyandırdım ama kıpraştığı gibi çiş yapıyor kaç aydır böyle gidiyor gece bez bağladım arttık bi aydır uğraşıyorum bezi çıkardım yapıyor sürekli Napıcam bilmiyorum bu arada sadece gece kaçırıyor gündüz hiç sorun yok kreşe de de gayet iyi çişi hiç kaçmaz ama gece işte sürekli kaçırıyor su istiyor vermeyince uyumuyor ağlıyor su diye Napıcam bilmiyorum