sena_61 Merhaba 3 gündür bebeğim de öksürük başladı 2 ay 20 günlüğüz sağlık ocağı antibiyotik verdi fakat kullanmak istemiyorum öksüren çocuğa öksürük şurubu verir diye düşünmüştüm ne yapmalıyım sizce öksürüğünden uykusundan uyanıyor balgamlo öksürüyor
dsmyr Serum fizyolojik sıkıp burnunu aspire etmelisin bunu yaparken sırtınada vurmalısın gaz çıkarır tarzda , günde 3 -4 kere tekrarla , nebilizatörlede serum fizyolojik tut uyuduğunda . Balgamı sökmesine yardımcı olur .