sym9 Bunu doktor mu hesaplıyor bana bir şey demedi 36+6 haftalık doğmuştu geç prematüre diye geçti ama öyle düzeltilmiş yaş vs oluyor mü bilmediğim için soruyorum
GezginPaNDa sym9 40 haftalık yani doğmasilı gerekiyordu 36 haftalıkken doğmuş yani üzerine 4 hafta ekleyeceksiniz bu kadar
maviportakal_ sym9 kendi gelişimine göre bakın ciddi bir fark yok benim bebeğim 35.haftada doğdu ama gelişimi normal olduğu için düzeltilmiş falan bakmıyor doktorlar
badiskohanim benim bebeğim de 37+1de doğdu kalça usg için düzeltilmiş yaşında gelmemizi istediler bi tek 40.haftasına göre hesaplayarak gittik onun dışında sormadılar düzeltilmiş yaşını 6 aylık oldu şimdi