golgemsoy biz de doktor önerisiyle kullandık. O zamanlar zararını bilmiyordum. Burdan denk geldikçe şüphe oluşmaya başladı zaten. Bir süre sonra zararını kendinde fark ediyorsun. Oğluma 2-3 damla veriyordum. Başta bir sorun yoktu. Ama bir ay geçtikten sonra farklı durumlar ortaya çıktı. İlaçtan 30-40 dk sonra bir anda yere çöküp uyumaya çalışıyordu ve uyumaya çalışarken uyuyamadığı için ağlama krizine giriyordu. Ağlaya ağlaya uyuyordu. Sırf uyumak için kıvrana kıvrana ağlıyordu. Döne döne. O hali biliyorum. Hani vücudun uyuşur uykunda vardır da böyle bir pozisyonda rahat edemezsin dönersin vücudun çok kötü olur. Tam anlatamıyorum ama ben de yaşadım o durumu. O an o kadar pişman oldum ki. O halini görünce o şişeyi direk çöpe attım size öyle diyim.
Bu arada uyku arasında kabus görüp kalkma başlamıştı. Ve gece ağlayarak kalkıyordu. Beni istiyordu. İlacı bırakınca bu bitti.
Uyku ihtiyacı olduğunu bebek bilir. Uykusu varsa uyur zaten. Gerçekten kullanmış bir anne olarak şunu söyleyebilirim ki kesinlikle kullanmayın.