Kızlar sadece benim kızımda mı şu an var bilmiyorum. 19 aylık oldu 10 gündür uykuya inanılmaz direniyor. Çok uykuyu seven bir bebek değildi ama ağlayarak da uyumazdı yarım saat 40dkya uykuya dalardı bir şekilde. Şu aralar hem gündüz uykusunda hem gece uykusunda ağlaya ağlaya uyutuyorum. İnanılmaz uykusu var biliyorum ama uyuyalım dediğim an kaçacak delik arıyor ve canını acıtıyormuşum gibi ağlıyor. Saatlerce direniyor. Gece de uykuda bir anda ağlayarak uyanıyor. Giden hafta psikolojim alt üsttü. Bu hafta annem desteğe geldi sağolsun . Ama haftasonu mecbur kadın evine gidecek. Ben ondan sonra ne yapıcam bilmiyorum şimdiden haftaya yaşayacaklarımı düşününce ruhum daralıyor. Allah aşkına sizde de var mı bu durum. Geçici bir süreç mi. 2 yaş sendromu sinyalleri mi bu?