Merhaba
Aynı şeyi biz de yaşadık. Doğumda inlemeye başladı oğlum. Apar topar yoğun bakıma aldılar, entübe ettiler, 16 gün kaldı orda. Antibiyotik tedavisi gördü. Aynı zamanda solunum sıkıntısı vardı. Çok şükür geçti o günler. İnşallh size de tez zamanda şifa verir Rabbim 🙏🏻