

Kızlar adetimin bugün 2 ci gecikmesi 11rinde olmam gerekiyordu testi saat akşam 21:5 gece yaptım 6. Dakikada çektim altaki ilk testim dayanamadım varsa onda çıkar diye 2 ci testimi yapmadan önce kola ve su içtim ilk testen 2 saat sonra tekrarladım testi yani filtresiz zor seçiliyor 9 ay önce 2. Sezaryanimi oldum gebelik düşünmüyodum olursa yapicak birşey yok böyle başına gelen varmı yorumlarmisiniz teşekkürler…
İlk attığım fotoğrafta ilk test üstte ikinci altta
İkinci teste de ilk yaptığım altta ikinci üstte