dgltkn benim kızım sabah çok erken kalktığı için 2 uyku yapıyor hala. Geçen hafta tek uyku sinyali almıştım aslında 2-3 gün denedik ama yok çok dengesiz olduk o yüzden 2 uykudan devam şuan.
Sabah 7 kalkış, 11.00 1.uyku 1 saat, 16.00 2.uyku 1 saat, gece uykusuna 7.30-8 arası geçiyor. Gece beslenmesini kesme aşamasındayız şuan 1-2 kalkıp su içip uyumaya devam ediyor.