İyi geceler
Şu konudan bir tek ben mi rahatsızım bilmiyorum. Çocuklarımı parka götürüyorum ikisi de kucuk hep bir adım arkalarındayım ama aşırı yoruluyorum ona zarar gelmesin diye.
Koca koca cocuklar ağızlarında küfürler (ananı…..
A*ına koyarım) ve daha hic duymadığım kufurler.
Kaydıraga ayaklarıyla koşa koşa biniyorlar. Cocuklar yapmayın diyorum hiç takmıyorlar. Ha birde salıncağa 2 kişi ( biri ayakta) binip aşırı derece hızlı sallanmaları. Yani sırf bu yüzden nefret ediyorum parka gitmekten. Bizde cocuk olduk ama hic boyle yapmazdım edebimle oynar evime giderdim. Şuan nasıl bir çağa denk geldik 🫣