alynndrkhn canım bunların hepsi geçici emin ol. Biraz sabır biraz zaman herşey düzelecek inşallah. Huysuzluk için birşey diyemem çünkü artık bütün bebekler huysuz maalesef, büyüdükçe oyalanacak şeyler buldukça huysuzluğu azalacak. Tabi ki atak zamanlarıda oluyor
Ben büyük oğlumda ciltten yana çok sıkıntı çektim maalesef ki alerji değil fazla hassas ciltleri. Şampuan mustela stelatopia kullanıyordum, duştan sonra vücudu komple kremliyordum öyle rahatlıyordu. Şuan 5 yaşında vücudu hâlâ çok hassas.