fundamtlu Benim eşimde komando 1,5 yıldır yalnızım 9 aylık bebeğim var çok zor gerçekten görev yeri Siirt ama ırakta
aselmirasull seeeyydaa evet askeriyede kalıyorum bundan öncede edirnede beraberdik edirne birliği şuan suriyeye gitti benim eşim genelde yazıcılık yapıyor o yüzden ırağa gitsede geri geliyor
aselmirasull seeeyydaa canım zor bir meslek ama var 4 5 tane götürülen yer ısparta ankara manisa burdur eğirdir
bebiskoveannesi seeeyydaa komanda olarak bilmiyorum ama benim eşimde piyade. Bayram sonrasına kaldığı söyleniyor tayinlerin açıklanması.
seeeyydaa bebiskoveannesi amin amin inşallah hepimiz eşlerimize çocuklarımızla kavusruz dua edelim kimin duası kime tutar belli olmaz bütün kavusmak istiyen kız kardeşlerim dualarımdasınız🙏🌸