Sakin ol canım insanlar önce ne olduğunu anlayıp sonra yorum yapar, “ ekrana maruz bırakılmıştı “ yazmışsın siz çalışıyorsunuz belli ki akrabalardan biri baktığı için maruz kalmış, bakıcı yada kreş daha iyi olabilirdi, sizin öncelikle neden maruz kaldığını insanlara söylemeniz yani fikrim böyle, çocuğunuza gelirsek çok geçmiş olsun, bazı çocuklar tv ye maruz kalmadan da sanırım otizm olabiliyor Allahım tüm çocukları korusun, ablamın da çocuğu otizm ama onun ağır ilerliyor, sürekli ilgilenin oyunlar oynayın geçecektir Allahın izniyle 🌸