emineferhan Kızlar doğum sonrası ilk adetiniz nasıl geçti felaket bı adet sancım var 2 gündür basladı oldum olacam sanirm dünde ağrı var die doktora gittim skıntılı bı durum yok adetin gelecek belkide dedi 6 ay olmak üzere
knykz emineferhan benim hiç ağrım olmadı hamilelikten önce hapla geçirrdim o ilk günü ama doğumdan sonra 10 ay hiç ağrımadı zerre kadar bile. Ama son 2 aydır başladı biraz ağrılar 12 aylık bebeğim sanırım ikinciyi yaptıracak bana ağrılar 😂
knykz emineferhan bak bugün oldum hiç ağrım yok ay anlamadım ben bu işi. İkinci çocuk iptal gibi 😂şaka bi yana ne değişik bişey bünyeden bünyeye değişiyor bu genel bişey değil bence bizlerle kendini ya da bir başkası başkalarıyla kendini kıyalamamalı o kadar değişken bi durum ki Allah hepimizin yardımcısı olsun
emineferhan Ozooo Ozooo ya negüzel benim normaldede olana kadar sancı olurdu ama böyle değil anlamadm yani
senaninn emineferhan ben de çok ağrılı sancılı olmuştum. hatta insan hamilelikte unutuyor regl ağrısını, doğurdum hala geçmemiş diye moralim çok bozulmuştu 🫠🫠